VIDEO | Fault clar în atac la golul marcat de Diego Costa! Arbitrul întâlnirii Portugalia - Spania a greşit decisiv la primele două reuşite

15 iun 2018 4642 afişări CM 2018
VIDEO | Fault clar în atac la golul marcat de Diego Costa! Arbitrul întâlnirii Portugalia - Spania a greşit decisiv la primele două reuşite

Italianul Gianluca Rocchi a avut parte de o primă repriză de coşmar în întâlnirea dintre Portugalia şi Spania, primul meci cu adevărat tare de la Campionatul Mondial din Rusia. După ce a greşit la penalty-ul dictat la căderea lui Cristiano Ronaldo în careul advers, Rocchi a trecut cu vederea şi cotul lui Diego Costa, din minutul 24, atunci când "Furia Roja" a egalat. 

Deşi la prima vedere se poate spune că Diego Costa a marcat un gol de atacant pur-sânge, reuşita sa ar fi trebuit anulată. În minutul 24, atunci când lusitanii conduceau cu 1-0, Nacho a trimis o minge lungă pe Diego Costa, care a intrat într-un duel fizic cu Pepe. 

Spaniolul naturalizat a avut câştig de cauză după ce l-a lovit cu cotul în gât pe fundaşul advers. Rocchi a lăsat jocul să contiue, Costa a reuşit să-şi facă o poziţie de şut de lângă doi fundaşi adverşi şi a egalat situaţia pe tabelă. 

Diego Costa scored to make it 1-1, but was it a foul in the lead up on Pepe? Portugal certainly thought so! #PORESP#WorldCup#SBSTheWorldGamepic.twitter.com/nkyVhpcnso

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.