Bogdan Dinu, a doua înfrângere consecutivă prin KO. Românul a fost învins de bulgarul Kubrat Pulev în repriza a şaptea. ”A lovit de câteva ori murdar, dar acesta e boxul”

24 mar 2019 1307 afişări Box
Bogdan Dinu, a doua înfrângere consecutivă prin KO. Românul a fost învins de bulgarul Kubrat Pulev în repriza a şaptea. ”A lovit de câteva ori murdar, dar acesta e boxul”

Boxerul român Bogdan Dinu, 32 de ani, a fost învins sâmbătă noapte la Costa Mesa (SUA), de bulgarul Kubrat Pulev, 37 de ani, în cadrul unui gale atractive produse de ESPN. Meciul s-a încheiat în repriza a şaptea, când Dinu a pus de trei ori genunchiul jos. 

Bogdan Dinu şi-a făcut multe speranţe în meciul cu veteranul Kubrat Pulev, însă bulgarul s-a dovedit un adversar puternic şi experimentat. În repriza a patra, românul l-a pus pe adversarul său în dificultate, cu un croşeu curat de dreapta care i-a spart arcada. Pulev a dus meciul mai departe cu sângele şiroindu-i pe faţă, însă a gestionat situaţia cu mult calm.

În repriza a şaptea, Dinu a început să nu mai aibă prospeţime fizică, iar câteva croşee de dreapta ale bulgarului, destul de largi, l-au înghesuit pe buzoian în colţul ringului. Aflat în dificultat, Dinu a fost obligat să pună un genunchi jos, iar din inerţie, Pulev i-a mai scăpat un croşeu în ceafă. Arbitrul a oprit meciul, i-a dat şansa lui Dinu să-şi revină, dar a validat KD-ul şi i-a dedus bulgarului un punct, pentru lovitura din ceafă. Meciul a continuat după câteva minute, dar românul a mai fost pus de două ori jos, ultima dată fără să se mai ridice.

Pentru Dinu este a doua înfrângere consecutivă prin KO după cea suferită în faţa lui Jarrell Miller (pe 17 noiembrie), partidă disputată tot în SUA. ”A fost un meci bun. L-am prins de câteva ori. El a lovit de câteva ori murdar, în ceafă. Dar acesta este boxul. Am vrut să continui lupta, dar nu am mai fost capabil”, a declarat Dinu, care are un palmares de 18 victorii (14 KO) şi două înfrângeri.

Prin acest succes, Kubrat Pulev, 27-1, 14 KO,  devenit challenger la tiltul mondial IBF deţinut de Anthony Joshua.

Foto credit: maxboxing.com

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.