Noul Megane R.S a stabilit un nou record pe Nürburgring, pentru cel mai performant model comercializat vreodată de Renault

21 mai 2019 3342 afişări Auto-Moto
Noul Megane R.S a stabilit un nou record pe Nürburgring, pentru cel mai performant model comercializat vreodată de Renault

Renault prezintă MEGANE RS TROPHY-R, o nouă versiune a unui model iconic lansat acum 15 ani, care, asemenea predecesorilor săi, a stabilit un nou record pe Nordschleife în categoria modelelor de serie cu tracţiune faţă, perpetuând pasiunea şi performanţa celor de la Renault Sport.

Renault MÉGANE RS TROPHY-R este echipat cu motorul de 300 CP, disponibil si pe Megane RS Trophy, însă îşi datorează câştigul de performanţă reducerii de masă (până la 130 kg), aerodinamicii îmbunătăţite şi evoluţiei şasiului, care oferă acum mai multă stabilitate. Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R va fi lansat înainte de sfârşitul anului 2019, sub forma unei serii limitate a câteva sute de exemplare. Renault Sport a construit parteneriate cu cei mai recunoscuţi specialişti în domeniu: Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins şi Sabelt. MÉGANE R.S. TROPHY-R stabileşte un nou record de 100 pe un tur de 20.600 km pe Nordschleife (389 pe turul oficial de 20.832 km). Echipa Renault F1, Daniel Ricciardo şi Nico Hulkenberg, va prezenta în premieră MEGANE R.S. TROPHY-R pe 24 mai, în contextul Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco.

Păstrând tradiţia Renault Sport, această nouă generaţie de MEGANE RS TROPHY-R nu îşi datorează performanţa doar puterii motorului, deoarece acesta este identic cu cel de pe Megane RS Trophy, lansat la începutul anului 2019. MEGANE RS TROPHY-R a fost dezvoltat ca o maşină de curse într-un timp foarte scurt, de către o echipă dedicată, concentrându-se pe trei axe: reducere maximă de masă (până la 130 kg faţă Mégane RS Trophy fără opţionale), aerodinamică regândită şi o dezvoltare accentuată a celor două punţi. Rezultatul este de necontestat: MÉGANE R.S. TROPHY-R a obţinut pe 5 aprilie 2019 un nou record oficial absolut pentru un model compact de serie pe Nürburgring Nordschleife, un circuit cu renume mondial pentru performanţa sportivă. Modelul a rulat 20,600 km în 100 şi 20,832km pe turul oficial complet în 389.

Povestea dintre Mégane R.S. şi "Ring" se desfăşoară de mai bine de 10 ani. Începe în 2008 cu o primăînregistrare în categoria standard de tracţiune: Megane R.S. R26.R, realizând turul în 17’’. Un timp care va fi doborât 3 ani mai târziu, în 2011, de către cea de-a doua generaţie a versiunii Mégane R.S. Trophy, condusă de pilotul Laurent Hurgon (97). În 2014, pentru prima dată, este depăşit recordul cu un timp sub 8 minute (36) cu versiunea Trophy-R a Mégane III RS. Acelaşi pilot a fost cel care a condus ultima generaţie de MEGANE RS TROPHY-R pentru a seta acest nou rezultat de referinţă, într-o cursă record, unde fiecare secundă a devenit mult mai greu de câştigat.

Daniel Ricciardo şi Nico Hulkenberg, piloţi ai echipei Renault F1, vor fi la volanul MEGANE R.S. TROPHY-R la prima sa apariţie publică pe24 mai 2019, vineri înainte de Grand Prix-ul de Formula 1 de la Monaco.

Puteţi accesa imagini video aici. Găsiţi mai multe informaţii despre Megane R.S. Trophy-R aici.

Despre Renault

Renault este cel mai mare brand auto franţuzesc din lume, produsele sale fiind vândute în 134 de ţări, în
aproape 12.000 dealership-uri. Timp de 120 de ani, Renault a simplificat viaţa clienţilor săi. Designul său
senzual şi cald, poziţia sa de liderul european al vehiculului electric sau angajamentul în motorsport, sunt
determinate de pasiunea care animă marca în fiecare zi.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.