• Unirea Urziceni
  • Politehnica Timişoara
  • Dinamo Bucuresti
  • CFR Cluj
  • FC Vaslui
  • Steaua Bucuresti
  • Universitatea Craiova
  • Rapid
  • FC Braşov
  • Pandurii Tg. Jiu
  • Oţelul Galaţi
  • Gloria Bistriţa
  • Poli Iaşi
  • Gaz Metan Mediaș
  • Ceahlăul Piatra Neamț
  • Astra Ploieşti
  • Unirea Alba Iulia
  • Internațional Curtea de Argeş
Steaua Bucuresti
Levy, dezorientat: "Nu ştiu de ce nu marcăm"! Fernandes: "Eram obişnuiţi cu victoriile"

Levy, dezorientat: "Nu ştiu de ce nu marcăm"! Fernandes: "Eram obişnuiţi cu victoriile"

Urzieniul a ratat şansa să egaleze liderul de la CFR şi a amânat prima victorie a lui Roni Levy. Urmaşul lui Dan Petrescu este dezamăgit după egalul cu Oţelul: "Nu ştiu de ce nu marcăm".

Steaua Bucuresti
Marian Iancu a retras contestaţia cu privire la dreptul de joc al lui Varga şi Bălan!

Marian Iancu a retras contestaţia cu privire la dreptul de joc al lui Varga şi Bălan!

Marian Iancu a dezvăluit în această seară, că FC Timişoara a retras contestaţia pe care o făcuse în legătură cu dreptul de joc al fotbaliştilor Varga şi Bălan. Patronul de pe Bega

Steaua Bucuresti
VIDEO "Efectul Derby"! Dinamo are galerie şi la antrenamente!

VIDEO "Efectul Derby"! Dinamo are galerie şi la antrenamente!

Dinamo a tranşat al 122-lea episod al eternului derby fără drept de apel, iar atmosfera din "Ştefan cel Mare" e aproape perfectă. Jucătorii lui Ţălnar sunt în culmea fericirii, iar Pulhac şi

Steaua Bucuresti
În beznă! "Speram la mai mult de la Mandorlini! Măcar să vedem 'luminiţa de la capătul tunelului'"

În beznă! "Speram la mai mult de la Mandorlini! Măcar să vedem 'luminiţa de la capătul tunelului'"

Arpad Paszkany e convins că Andrea Mandorlini poate aduce titlul la Cluj, în ciuda startului slab de retur, însă îi transmite italianului că CFR-ul trebuie să schimbe ceva cât mai rapid.

Steaua Bucuresti
Rednic, în joc de glezne

Rednic, în joc de glezne

Mircea Rednic (foto) îşi face încălzirea. „Vine azi în ţară şi semnează cu una dintre echipele din Liga I”, anunţă unul dintre apropiaţii „Puriului”. Pe harta fotbalului românesc

Steaua Bucuresti
"Sufăr pentru Steaua! Am albit acolo, dar a fost cea mai fericită perioadă!"

"Sufăr pentru Steaua! Am albit acolo, dar a fost cea mai fericită perioadă!"

Cosmin Olăroiu e la curent cu situaţia grea prin care trece Steaua şi spune că îi susţine pe Nicoliţă şi Compania în lupta pentru titlu. Oli nu uită performanţele avute în Ghencea în

Steaua Bucuresti
Oltenii îşi strigă disperarea: "Avem nevoie de victorie ca de aer!"

Oltenii îşi strigă disperarea: "Avem nevoie de victorie ca de aer!"

Fundaşul central al echipei Universitatea Craiova, Valerică Găman, a declarat că situaţia formaţiei "alb-albastre" se va complica dacă jucătorii antrenaţi de Mark Wotte nu vor învinge

Steaua Bucuresti
Varga şi Bălan pot juca la Rapid, dar 'vişiniii' riscă în continuare să piardă cu 3-0! Vezi ce spun Iancu şi Taban

Varga şi Bălan pot juca la Rapid, dar 'vişiniii' riscă în continuare să piardă cu 3-0! Vezi ce spun Iancu şi Taban

Ion Taban spune că Rapid nu a fost înştiinţată că Timişoara şi-ar fi retras contestaţia în ceea ce priveşte unul din capetele de acuzare în cazul "Varga - Bălan" şi îi transmite lui

Steaua Bucuresti
Moldovan: "M-aş mulţumi şi cu un egal la Piatra Neamţ!"

Moldovan: "M-aş mulţumi şi cu un egal la Piatra Neamţ!"

Tehnicianul FC Brașov, Viorel Moldovan, a declarat că elevii săi trebuie să depășească criza de formă și să obțină punct sau puncte în deplasare, contra celor de la Ceahlăul Piatra

Steaua Bucuresti
"Sper într-un rezultat bun cu CFR! Vreau ca echipa să mă ajute să rupem acest parcurs negativ!"

"Sper într-un rezultat bun cu CFR! Vreau ca echipa să mă ajute să rupem acest parcurs negativ!"

Antrenorul echipei Pandurii Târgu Jiu, Sorin Cârţu, a declarat, vineri, că are încredere că gruparea gorjeană poate obţine un rezultat pozitiv în partida contra liderului CFR Cluj, contând

Steaua Bucuresti
"Doar după ce vom bate Dinamo voi fi pe deplin bucuros"

"Doar după ce vom bate Dinamo voi fi pe deplin bucuros"

Antrenorul echipei Oţelul Galaţi, Dorinel Munteanu, a declarat, vineri, că este mulţumit pentru egalul obţinut pe terenul formaţiei Unirea Urziceni, scor 0-0, şi a precizat că doar după o

Steaua Bucuresti
Bau-bau pentru Rufi! Ioan Hora, mijlocaşul care nu ia gol!

Bau-bau pentru Rufi! Ioan Hora, mijlocaşul care nu ia gol!

Cel mai scump transfer al bistriţenilor în ultimele două sezoane, Ioan Hora, şi-a găsit o nouă vocaţie. E gata să lase meseria de goalgheter pentru cea de portar. Cu Craiova i-a ieşit!

Steaua Bucuresti
"Am făcut şi noi greşeli, iar meciul a fost mai greu decât a părut"

"Am făcut şi noi greşeli, iar meciul a fost mai greu decât a părut"

Marius Lăcătuş este mulţumit de victoria obţinută de elevii săi la Iaşi, contra echipei gazdă, scor 3-1. "Fiara" spune că meciul a fost mult mai greu decât a părut din tribune sau de la

Steaua Bucuresti
Medieşenii sunt siguri: "Îi gazăm pe stelişti în Ghencea!"

Medieşenii sunt siguri: "Îi gazăm pe stelişti în Ghencea!"

Steliştii nu mai sperie pe nimeni. După ce echipa lui Becali a capitulat în faţa rivalilor de la Dinamo, jucătorii de la Gaz vor să urmeze exemplul Ceahlăului şi să bată Steaua la ea

Steaua Bucuresti
"Nu pot să cred că nu am bătut! Am pierdut două puncte ca proştii"

"Nu pot să cred că nu am bătut! Am pierdut două puncte ca proştii"

Ceahlăul pare a avea soarta pecetluită, după ce a reuşit doar un punct în disputa de la Târgu Jiu. Cu 16 puncte strânse în 22 de partide, pietrenii sunt penultimii, la 7 puncte de salvare.

Steaua Bucuresti
"Am câştigat pe merit! Rapidiştii nu puteau să spere la mai mult"

"Am câştigat pe merit! Rapidiştii nu puteau să spere la mai mult"

Tehnicianul Nicolo Napoli a declarat, joi, că echipa Astra Ploieşti a meritat să câştige meciul cu Rapid, scor 1-0, în care formaţia bucureşteană nu putea să se aştepte la "mai multe"

Steaua Bucuresti
Planul B: baremul

Planul B: baremul

Jucătorilor se vor fi diminuate contractele în urma jocul de pe Bega, iar boşii echipei se gândesc cu groază că au numai 14 puncte în acest moment. Un punct obţinut în ultimele opt etape,

Steaua Bucuresti
"Va fi un meci disputat cu Gloria Bistriţa! Au un joc mai elaborat faţă de tur!"

"Va fi un meci disputat cu Gloria Bistriţa! Au un joc mai elaborat faţă de tur!"

Antrenorul formaţiei Internaţional Curtea de Argeş, Ionuţ Badea, a afirmat că partida din etapa viitoare contra Gloriei Bistriţa va fi o partidă echilibrată deoarece ambele formaţii

Moţul se pregăteşte de sfârşitul lumii
Liga 1

"Moţul" a uitat trei zile de fotbal

Neluţu Sabău se pregăteşte de sfârşitul lumii

Articol publicat de Vlad Măcicăşan in Liga 1 | 05.07.2009 | 23:00
Flux RSS twitter facebook newsletter Trimite prin Email Printeaza mobil

Tehnicianul a uitat de jignirile lui Giovani Becali şi de lupta pentru titlu şi şi-a canalizat atenţia asupra unor teme precum „Cum ne ajută Iehova să veghem?” şi „Cum să supravieţuim sfârşitului lumii?”.

Sabău s-a întors la sfârşitul săptămânii trecute pe stadionul din Bistriţa, dar nu pentru a conduce un antrenament al Gloriei, ci pentru a participa la Congresul Martorilor lui Iehova, cult religios din care face parte. „Moţul” a uitat şi de cantonamentul în care jucătorii săi se află şi de preliminariile Ligii Campionilor ori de lupta pentru titlu. La fel ca restul de 4.000 de participanţi, „Moţul” a luat loc cuminte în tribune, alături de soţie, la fiecare întrunire din cele trei zile în care s-a desfăşurat Congresul. A cântat alături de ceilalţi membri ai cultului religios şi a ascultat cu mare atenţie temele dezbătute. Printre acestea, subiecte precum: „Fiţi gata!”, „Rămâneţi lucizi, vegheaţi!” sau „Ce trebuie să facem pentru a supravieţui sfârşitului lumii?”. Teme pe care cu siguranţă oamenii de fotbal nu le înţeleg, dar care lui Sabău îi călăuzesc viaţa de zi cu zi şi care îi afectează şi deciziile pe care le ia pe teren. Aşa a ales Sabău să se relaxeze după un sezon care nu i-a prea ieşit, cu Gloria Bistriţa. Acesta a fost răspunsul lui la jignirile lui Giovani Becali şi probabil tot aşa şi-a pregătit şi strategia pentru sezonul viitor. 

Şefii lui Poli l-au înţeles

Congresul la care Sabău a participat s-a suprapus începutului pregătirilor lui Poli. „Moţul” i-a avertizat însă pe oficialii noii echipe că nu vrea nici în ruptul capului să rateze întâlnirea de la Bistriţa, iar aceştia l-au înţeles. „Domnul Sabău a fost luat prin surprindere de oferta noastră. Dumnealui avea un program stabilit dinainte şi se va prezenta la Debrecen abia de luni”, a spus Gheorghe Chivorchian. Tehnicianul a asigurat că pregătirea echipei bănăţene nu va avea de suferit. „Am făcut programul pentru toată perioada în care stăm la Debrecen. Colaboratorii mei ştiu ce au de făcut şi nu îmi vor simţi lipsa în această perioadă, în care se va lucra mai mult la capitolul fizic”, a garantat „Moţul”.
 

Despre Martorii lui Iehova

-    Organizaţie religioasă creştină înfiinţată la sfârşitul secolului XIX-lea de Charles Taze Russell
-    La nivel mondial sunt aproximativ 7.124.443 membri (2008), iar în România numărul este de aproximativ 38.544
-    „Martorii lui Iehova” au cinci întruniri pe săptămână. Învăţăturile religioase discutate la aceste întruniri se bazează pe Biblie
-    În sălile unde se organizează reuniunile nu există icoane, crucifixe sau alte obiecte de cult
-    „Martorii lui Iehova” nu sărbătoresc zile de naştere, Paştele, Crăciunul şi refuză transfuziile de sânge


„Martorii lui Iehova” m-au ajutat mult în viaţă. Mi-au dat echilibru, chiar dacă, de cele mai multe ori, în meseria noastră explodăm. Apartenenţa la acest cult îmi dă posibilitatea să nu-i critic pe alţii, să fiu corect cu ceilalţi, să n-am prejudecăţi", Ioan Ovidiu Sabău, antrenor Poli Timişoara
 


 

Cuvinte cheie: sabau, motul, martorii lui iehova

Comenteaza articolul / 129 comentarii

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

 

carla, [ 08.07.2009 - 22:49 ]

fiecare dintre cei ce au citit acest articol pot invata mult...din atitudinea...demna de respect..a domnului...bravo lui..felicitari....ma bucur ca inca mai exista astfel de valori....demn de admirat si imitat zelul dansului...p.s. pt toti cei care cred ca Martorii lui Iehova sunt o secta...cercetati mai amanuntit si ve-ti afla ca suntem o organizatie religioasa recunoscuta de statul roman...

o pesoana, [ 08.07.2009 - 22:13 ]

dar care stie ca inainte sa apara religile ca ciupercile dupa ploaie existau numai oamenii care credeau in Dumnezeu si cei care nu credeau(ateii care exista si acum)?? nu sunt eu omul care citeste biblia sau care merge la biserica dar stiu cate ceva, Isus Hristos a fost botezat in primul an de nastere? nu vai s-a botezat cand a dorit el la 30 de ani, si "pocaiti" se boteaza la fel cand doresc ei. dar nu comentez prea multe sa nu fiu inteles gresit. fiecare cu credinta si putinta...

Ruben, [ 07.07.2009 - 23:27 ]

Biblia se interpreteaza singura (adica fara sa fie nevoie de traditii, obiceiuri pagane, etc. pentru a o "interpreta"wink.
Vrei sa ma contrazici cu argumente biblice? Scrie adresa ta si vin sa vedem argumentele ca religia mea-i o prostie.
De ce zici ca nu cred ca Isus s-a nascut? Sau ca nu cred ca a murit? Ai auzit de Comemorarea mortii lui Cristos pe care o...

pt martori, [ 07.07.2009 - 22:50 ]

ba martorilor nu mai dati cu Biblia in sus si-n jos k o interpretati cum vreti voi. ia ziceti cine-i Isus? k sa va contrazic cu argumente biblice sa va arat k religia voastra-i o prostie.Dak nu crezi k Isus sa nascut si a murit k u sa ai viatza vesnica degeaba traiesti si te chinui aici pe pamant. si ia mai zicetzi cum ii cu botezu l voi? si d c nu avetzi paste si craciun. si ink ceva d c suntetzi niste batutzi in cap si nu va datzi seama de adevaratele valori?

dino, [ 07.07.2009 - 12:26 ]

pt.iannis........Argumente biblibe pt. abtinerea de la sange.Chiar de la inceput D-zeu i-a spus lui Noe acest lucru in Geneza 9:4,16.Apoi in Legamantul Legii D-zeu repeta aceasta interzicere care se gaseste la caretea Levitic 17:14 si 7:26.27.Dar sub legea lui Cristos,s-a mai facut aceasta interdictie?In cartea Faptele apostolilor cap.15:28,29 si 21:25.....Pt. adevaratii crestini ASCULTAREA valoreaza mai mult decat jertfa ,asa cum se spune in Marcu 12:33.Iar la Marcu 8:35,36 se...

simi, [ 07.07.2009 - 12:03 ]

PT.IANNIS.......Sunt lucruri care nu sunt usor de inteles, datorita faptului ca nu ai acordat atentie unor subiecte pe aceasta tema.Totusi Biblia te poate ajuta sa gasesti raspuns la ele.Daca ar trebui sa schimbam religia sau nu ne spune chiar ea.In cartea biblica Iosua cap.24 este descris un episod in care Iosua indeamna poporul eliberat din sclavia egipteana sa-i slujeasca adevaratului D-zeu.El le spune ca trebuie sa aleaga.....vers.14,15 din.cap.24 spune:"Acum temeti-va de Iehova si...

lukullus, [ 07.07.2009 - 01:14 ]

mai iannis tata, nush dak ai dreptate cu asta k tre sa mori in religia in care te-ai nascut.
n-am gasit unde scrie in biblie

unu de p'aici, [ 06.07.2009 - 23:55 ]

cine zice ca trebuie sa mori in aceeasi religie?
buna asta...buna.

bravo mai. bravo. ce sa zic...
gunoaie de oameni. n-ati deschis o biblie in viata voastra dar sunteti primii cand vine vorba de ponegrirea celor care nu au aceleasi convingeri ca si voi.

bine zicea unu dintre comentatorii de pe aici ca romania o duce azi mai bine decat maine.
'merge bine tara, tanti, nu?'
din cauza voastra ba!

invatati sa nu va mai credeti asa...

Iannis, [ 06.07.2009 - 23:29 ]

Nu sunt de acord cu religia asta.Cum sa nu faci transfuzii de sange cand unele ca astea iti pot salva viata.Tot respectul,dar aceasta confesiune nu are nici un argument si rationament biblic pt existenta ei.Cum poti sa zici ca Iisus Hristos nu este Fiul lui Dumnezeu si Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat? Sabau a fost ortodox dar pt faptul ca si-a skimbat confesiunea pierde mantuirea,pt ca trebuie sa mori in confesiunea in care te-ai nascut.

simi, [ 06.07.2009 - 21:27 ]

"Dar,daca aveti in inima voastra gelozie si spirit de cearta,sa nu va laudati si sa nu mintiti impotriva adevarului.Aceasta nu este intelepciunea care vine de sus,ci este pamanteasca,este carnala,demonica.Pt ca unde este gelozie si spirit de cearta,este dezordine si orice lucru rau.Dar intelepciunea de sus este in primul rand casta,apoi pasnica,rezonabila,gata sa asculte,plina de indurare si de roade bune,nepartinitoare,neipocrita.In plus.rodul dreptatii este semanat in pace pt. cei ce...

misu, [ 06.07.2009 - 21:07 ]

De unde Martori? Din Biblie.D-zeu ii numeste asa pe cei ce-i slujesc numai Lui.In Evrei cap. 11 sunt descrisi multi martori precrestini.Dupa ce-i enumera incepand cu Abel,Enoh,Noe,Avraam,Sara,Isaac,Iacob,Iosif,Moise,etc....cap.12:1 din Evrei spune despre acestia ca sunt "un nor asa de mare de martori".Isus cum a fost numit de D-zeu? In Apocalipsa sau Revelatia cap.1 versetul 5 spune:"Isus Cristos,"Martorul fidel"".Apocalipsa 3:14 intareste aceasta idee.....De ce...

007, [ 06.07.2009 - 14:54 ]

de ce nu postati comentariul mai capitalisti Stalinisti??Slugile lui Becali?

eu, [ 06.07.2009 - 14:03 ]

De acum inainte ne-am scos! Nu ne mai fura arbitrii! ....... Prea multi MARTORI in tribuna .....smile))

merlin, [ 06.07.2009 - 13:15 ]

Apropos de statisticici! Sunt aproximativ 38544 de "martori". Aproximativ...banuiesc ca nu ati pus la socoteala jumatatile sferturile sau zecimile de martori,nu?smile)
Banuiesc ca si editorul articolului este "aproximativ" ziarist!smile)))

007, [ 06.07.2009 - 13:01 ]

ortodoxia inventia lui Stalin , mai prostilor!!!!

Catalin, [ 06.07.2009 - 12:53 ]

Scrieti toti numai baliverne,nu mai stati baaa atat pe net k o s-o luati de tot razna!Va contraziceti si va dati cu parerea k prostii pe niste subiecte care nu si-au gasit,nu isi gasesc,si nu isi vor gasi niciodata rezolvarea.Mai bine gasiti-va altceva mai bun de facut,decat sa stati cu nasul tot timpul in calc.Va pierdeti vremea de pomana!

de la bistrita, [ 06.07.2009 - 12:29 ]

Am presimtit si ne-am dorit sa joace Gloria Bistrita in primele etape cu Timisoara . Sa aveti noroc de martorii lui iehova. Pacat de Timisoara, era mai bun la Dinamo Sabau, poate se pocaiau suporterii.
Va plang de mila suporteri din Timisoara!
Pacat de galeria frumoasa pe care o aveti.
Nu uitati , venim sa va luam punctele din prima etapa !
DRACULA SQUAD
FORZA GLORIA BISTRITA

jack sparrow, [ 06.07.2009 - 12:23 ]

fiecare isi alege ce religie/doctrina sau ce credinta doreste ! ce nu intelegeti frustratilor ? important este sa faca treaba la timisoara ! FORZA POLI

Hellas Greek, [ 06.07.2009 - 11:51 ]

p.s. MOARTE SECTANTILOR

Hellas Greek, [ 06.07.2009 - 11:49 ]

mah nelutzu asta s-a pocatit,sau cum se zice...?!///in fine..nu conteaza, dupa ce a omorat pe cineva intr-un accident de masina...ratatu asta de sabau si-a tradat religia

Nimrod, [ 06.07.2009 - 11:47 ]

smile Q.E.D.
In acte? smile) PS.Martorii is trimisii lu'D-zeu pe pamant. Voi sunteti si protestanti, si ortodocsi si de toate. Si am incercat sa-ti explica dar tot nu intelegi: M.I. nu e religie ! E un cult/secta.

cronicaru, [ 06.07.2009 - 11:41 ]

deci eu am scris pt nimrod

pt nimrod, [ 06.07.2009 - 11:40 ]

mai tu nu intelegi ca eu nu fac parte din acest cult?, deocamdata studiez Biblia cu ei dar in acte sunt tot ortodox, defapt dupa cum realizez martorii sunt ortodoxi. adica au credinta dreapta pt ca asta inseamna......in plus tu nu ai nici un argument istoric sau de alta natura ca sa iti aperi convingerile.tot eu sunt si cronicaru.iar cand voi deveni martor voi fi mandru sa imi apar religia si sa o reprezint.

kiki, [ 06.07.2009 - 11:36 ]

o adunatura de idioti ca aici n-am vazut de mult. surprinzator cit de mult rau poate face masturbarea. bai istoricii *.U.I., cine are nevoie de refularile voastre. faceti-va cite o prietena ca o sa inebuniti d.r.a.c.u.

Nimrod, [ 06.07.2009 - 11:23 ]

Eroare de forma: crestin ortodoxia =cea mai veche crestina. In al doilea rand ortodoxia nu e o religie e un ,,adjectiv" daca pot sa spun asa. Exista si musulmani ortodoxi sau iudei ortodocsi. Vinde din ortos = corect,drept, docs = invatare. smile De obicei se refera la religiile care nu au suferit schimbari fata de forma initiala.

bubu, [ 06.07.2009 - 11:18 ]

ba astia de l prosport nu mai tot facetzi atatea confuzii. Martorii nu sunt crestini si religia lor se bazeaza doar pe ce le place lor din Biblie...o interpreteaza cum vor ei ca-s mai speciali.Nu au invatzaturi crestine si pentru ei Iisus nu exista sa ne fie de inteles.Astia-s disperatii aia de umbla din usa in usa cu tot felu de cartuilii colorate si care te straca de cap cand te prind l povesti. n-au nicio treaba cu crestinismul!!!

Nimrod, [ 06.07.2009 - 11:18 ]

Ei bine dupa cum am spus nici o religie nu e buna sau rea, doar oamenii o transpun in fapte bune sau rele, insa discutia se refera la cultul M.I. Iehova-in iudaica Yahvew.(sau asemanator).Nu cer nimanui sa faca asa cum zic eu ci doar scot in evidenta erorile acestui mic editorial. Observ ca insisti sa scrii isus in loc de Iisus, si oricat ai incerca sa te ascunzi e semn ca faci parte din acest cult. Daca e atat de corect ce spui tu, de ce iti e rusine de propria ta secta.Religia nu e logica...

croniaru, [ 06.07.2009 - 11:16 ]

si inca ceva .......in 313 Constantin da celebrul edict de la Milano, dupa batalia de la pons milvius din 312 cand il bate pe rivalul sau Maxentius, prin care religia crestina era recunoscuta in mod oficial de autoritatile romane, si nu religia ortodoxa, care e recunoscuta oficiala in dauna celei ariene numai in timpul imparatului Theodosius cel Mare (379-395) in anul 381 prin edictul de la Thesallonic. asa ca si religia ortodoxa este tot un cult institutionalizat politic. Mai mult decat atat...

pt nimrod, [ 06.07.2009 - 11:03 ]

dragul meu adu-mi tu argumente ca religiile crestine sunt bune ??? in anul 1202 cand cruciatii catolici au distrus si ocupat cetatea zara(detinuta de Ungaria), cand au ocupat si invadat constantinopolul in 1203 si 1204, cand s-au luptat in 1000 de razboiae unii impotriva altora .........sunt adevarati crestini???? .....martorii lui Iehova nu merg in armata deoarece nu incalca o porunca adusa de Isus Cristos. religia nu e logica??? dragul * biblia e logica sau nu?? totul in viata are o logica,...

Nimrod, [ 06.07.2009 - 10:55 ]

Religia nu isi doreste sa fie logica sau rationala. Religia in sine reprezinta o traire si nu o logica. Cine are aceasta traire o simte, ci nu o are o cauta si cine nu o gaseste ii cauta logica (sau intelesul). Ca sa ne ,,duelem" cu aceleasi arme: isus = asin, Iisus = cel din religie. Epigrafie= epi-deasupra, graphie - inscriptii. Stiinta care se ocupa cu studiul si interpretarea inscriptiilor. In continuare, adu-mi te rog argumente ca sa ma faci sa te cred ca nu e vorba de o secta/cult...

pt nimrod, [ 06.07.2009 - 10:44 ]

dragul meu nimrod ce spun martorii rau despre crestinism??? da e adevarat pastele a fost sarbatorit in 1513 I.E.N. si simbolizeaza eliberarea evreilor din Egiptul faraonic, dar in noul testament nu se spune ca ar trebuii sa sarbatorim altceva decat moartea lui Isus Cristos. apoi sa fim sinceri nimeni nu are nici o dovada ca Isus a fost rastignit pe cruce si nu pe stalp de tortura...intre anii 27-36 in provinciile estice ale Imperiului Roman prizonierii erau omorati pe un stalp de tortura, nu...

MANDRU CA'S OLTEAN, [ 06.07.2009 - 10:44 ]

hahahaha...ce titlu tare!!! =)) Ce atata fotbal Ioane? Vine sfarsitul lumii ieri! =))

Nimrod, [ 06.07.2009 - 10:34 ]

,,nu sunt crestin" = eroare de scriere. Corect ,,nu sunt crestini". Ei Martorii I.

Nimrod, [ 06.07.2009 - 10:27 ]

Nu descrieti absolut deloc corect cultul M.Iehova.In primul rand nu sunt crestin si nu fac parte din religiile recunoscute ca fiind crestine.Sunt considerati ,,cult" si nu ,,religie" (doar religia poate fi crestina,musulmana sau etc.).Acest cult,poate fi considerat eretic, deoarece respinge canoanele religioase.NU studiaza Biblia, ci in baza Bibliei au propriile canoane.De ce nu sunt crestini:promoveaza total diferit ideea de Iisus si Dumnezeu fata de crestininsm, rastignirea lor a...

sorin ardeleanu', [ 06.07.2009 - 09:55 ]

mi se pare mie, sau simt o unda de "rautate" in articolul asta?
omul e liber sa faca ce vrea el. apoi, mai bine sa citesti in biblie, oriunde, decat sa injuri si sa scuipi la birjarii. asa ca vedeti-va de "vedetele" voastre de pipera, gazetari de duzina ce sunteti!

Marius_1923, [ 06.07.2009 - 09:54 ]

sunteti praf... dar voi sunteti niste deontologi, care le "stie" pe toate...

habar nu aveti de "Martorii lui Iehova", dar scrieti...

noway, [ 06.07.2009 - 09:54 ]

se scimba regimuri, antrenori, lumea se scufunda. Noi ramanem mereu langa echipa. Forza Poli Timisoara!

Dumnezeu, [ 06.07.2009 - 09:47 ]

Peste eaxct 2 ani, 4 luni si 23 de zile, mana Mea se va abate asupra ereticului Sabau si-l va spulbera cun un traznet. Treziti-va si caiti-va, ca Judecata de Apoi e aproape!

alexandru, [ 06.07.2009 - 09:06 ]

Nelutu e un om constient ca viata e mai mult decat fotbalul, iar omul e mai mult decat trup.
NU SUNT membru al acestei grupari religioase, dar ce ne spune Nelutu prin gesrturile lui este ca-si onoreaza credinta. sau daca vreti credinta lui i-a schimbat cu adevarat stilul de viata.
un om care este gat sa rateze startul pregatirilor pt intalniri ca cele de la bistrita spune multe.
Romanii sunt o natie de oameni cu credinta stramoseasca dar care nu lasa urme in caracterul...

crash, [ 06.07.2009 - 08:49 ]

mai bine ati invata prima data ce inseamna cuvantul "secta" si dupa ar fii mai bine sa faceti comentarii

Cristi, [ 06.07.2009 - 08:31 ]

E foarte simplu sa dai intr-un om care are decenta de a nu raspunde unor astfel de scrieri de 2 lei. Fiecare dintre noi are dreptul in a-si alege propria religie in care sa creada. Dincolo de asta, ar trebui sa-l judecati pe Sabau pt ceea ce face in calitate de antrenor, dar asta e mai greu. Preferati ironia ieftina, improscatul cu noroi si texte de cancan, e mult mai facil cand pe linie sportiva nu prea sunteti competenti.
P.S. - dati si voi o mana sanatoasa de ajutor...

@alex, [ 06.07.2009 - 08:22 ]

ai citat inexact. defapt el a zis "Christianity will go. It will vanish and shrink. I do not know what will go first, rock 'n' roll or Christianity...We're more popular than Jesus now". deci nu faza cu oameni simpli, cum poate v-o invatat in turma omu in negru (preotul, nu te ambala) sa ziceti.
si alti oameni celebri o fost impuscati.
si aia cativa ani erau vreo 15.

jan, [ 06.07.2009 - 08:19 ]

Credinta tine de intimitatea fiecaruia si trebuie profund respectata Inca o data se dovedeste ce fituica de ca/cat si ce mizerii de oameni poarta numele de ziaristi

eu, [ 06.07.2009 - 08:17 ]

Orice religie=fara liberul arbitru

crucky, [ 06.07.2009 - 08:16 ]

bha dinamo.....nu e vina ta ca esti retardat....fara scop in viata.

Bekaly, [ 06.07.2009 - 08:15 ]

Deci cine nu e ortodox nu e crestin, cine nu e roman nu e om, cine nu e mitic nu e viabil....o tzara de mitici romani si ortodoxi ..rezulatatul se vede azi ducem mai bine decat maine..poate primim ajutori de la alte rase inferioare daca nu murim de foame sau de bautura..Singura e credintza e a staretzului de la Canacu...stati la rand ...

Nutu, [ 06.07.2009 - 08:15 ]

Aceasta credinta, NU poate sa aiba un antrenor de fotbal, nici macar mediu. Putem polemiza pe aceasta tema. In rest numai de bine

mitza, [ 06.07.2009 - 08:03 ]

Citez: "vai de curul lor la astia cu iehova sau la alte secte. Hai Steaua!"

CE VACI BECALIZATE AU APARUT IN ROMANIA! Nu credeasm ca o sa aud vreodata mizerii ca asta!

Aady, [ 06.07.2009 - 08:02 ]

ce legatura are aceasta stire cu sportul....fiecare are dreptu sa creada in ce vrea.....jurnalisti de cacao care mu aveti ce scrie

Alex, [ 06.07.2009 - 08:00 ]

'Sa nu va lasati inselati; sa nu radeti de Domnul:
caci
ce a semanat omul,
aceea va si culege.

Iata povestea catorva barbati si femei
care L-au luat in ras
pe Domnul:


John Lennon
(Cantaret):


Cu cativa ani inainte de a muri, intr-un interviu
pentru o revista americana,
el a declarat:

'Crestinatatea va lua sfarsit, va disparea.

Nu este nevoie sa imi sustin...
Pagini: 1 2 3
Versiunea: mobil | completă