Ce vrăji a mai făcut Mercedes? Cum arată ultima limuzină a colosului german. Prețurile și momentul în care va fi lansată în România

Redactor:
Andru Nenciu
Ce vrăji a mai făcut Mercedes? Cum arată ultima limuzină a colosului german. Prețurile și momentul în care va fi lansată în România
  • Publicat:
  • Actualizat:
  • A zecea generație de limuzine din clasa business, Mercedes-Benz Clasa E va fi disponibilă în Centrele Autorizate de Vânzare Mercedes-Benz din România începând cu luna aprilie;
  • Noua Clasă E dispune de 3 linii de echipare: EXCLUSIVE, AMG și AVANTGARDE
  • Prețurile pentru noua Clasă E încep de la: 41,995 Euro + TVA pentru E 220 d (Transmisie AutomatÁ), 49,195 Euro + TVA pentru E 350 d (Transmisie AutomatÁ) și 39,595 Euro + TVA pentru E 200 (Transmisie AutomatÁ).


A zecea generație de limuzine din clasa business, Mercedes-Benz Clasa E aduce în prim plan multiple inovații, design de top și un interior de ultimă generație. Noua Clasă E va fi disponibilă în Centrele Autorizate de Vânzare Mercedes-Benz din România începând cu luna aprilie 2016. Prețurile pentru noua Clasă E încep de la: 41,995 Euro + TVA pentru E 220 d (Transmisie AutomatÁ), 49,195 Euro + TVA pentru E 350 d (Transmisie AutomatÁ) și 39,595 Euro + TVA pentru E 200 (Transmisie AutomatÁ).
„De-a lungul istoriei de 130 de ani, Mercedes-Benz a setat noi standarde cu fiecare model lansat, făcând disponibile tehnologii în premieră în industria auto. Noua Clasă E este cel mai recent exemplu care reconfirmă caracterul inovator și demonstrează viziunea revoluționară pe care Mercedes-Benz o are asupra viitorului. Suntem încrezători că publicul din România va aprecia numeroasele opțiuni tehnologice prezente la bord, precum și confortul și siguranța care au consacrat toate modelele Mercedes-Benz.”, a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars și CEO Mercedes-Benz România.

Alură impunătoare de coupé

Noua Clasă E este sofisticată, inspiră încredere, eleganță și sportivitate. Comparativ cu predecesorul său, noul Mercedes-Benz Clasa E vine cu dimensiuni exterioare mai generoase.
Aspectul impresionant al părții frontale evidențiază statutul la care aspiră limuzinele din clasa business, oferind variații diferite pentru fiecare linie de design și echipare. Modelul standard afișează grilajul de radiator clasic Mercedes cu steaua amplasată pe capotă, la fel ca și linia EXCLUSIVE – într-o variantă mai elaborată din punct de vedere design. Modelele AVANTGARDE și gama AMG pot fi identificate cu ajutorul grilajului radiatorului cu aspect sportiv, cu steaua Mercedes amplasată în centru. Fiecare dintre modelele de grilaje prin care se remarcă versiunile Clasei E oferă un aspect distinct și un grad unic de diversitate.
Design interior: un nou nivel
Interiorul noii Clase E încorporează sinteza de emoție și inteligență, piloni ce sunt definiți de filosofia Mercedes-Benz în materie de design – forme distincte cu un flux senzual.
În premieră la un autovehicul de serie, întâlnim butoanele de comandă cu tehnologie touch (Touch Controls) amplasate pe volan. Ca și ecranul unui smartphone, acestea răspund precis unor mișcări de glisare orizontale sau verticale, permițând controlul asupra sistemului multimedia fără a lua mâna de pe volan. Astfel, motto-ul „mâinile pe volan, atenția la drum” este respectat, iar atenția șoferului nu este atrasă de la carosabil.
Comenzile suplimentare ale sistemului multimedia sunt oferite sub forma sistemului de control vocal LINGUATRONIC, a unui touchpad și a unui controller amplasate în consola centrală, care au posibilitatea de a recunoaște chiar și scrisul de mână. De asemenea, sunt disponibile butoane cu acces direct pentru controlul diverselor funcții precum sistemul de aer condiționat pentru activarea sau dezactivarea oportună a sistemelor de asistență a șoferului.

O nouă generație de motoare

Noul Mercedes-Benz Clasa E este disponibil în două versiuni de motorizare: E 200, cu un motor turbo pe benzină cu patru cilindri și E 220 d, propulsat de un motor diesel cu patru cilindri.
Totodată, noua Clasă E beneficiază și de cea mai puternică variantă de motor diesel cu șase cilindri ce încorporează sistemul SCR și furnizează o putere totală de 190 kW / 258 CP și un cuplu de 620 Nm.
Model    Capacitate cilindrică (cmc)    Putere (kW / cp)    Cuplu motor Nm    Accelerare 0+100 km/h    Consum mixt (l/100 km)    Emisii mixte CO2 g/km
E 200    1991    135/184    300    7,7    5,9    132
E 220 d    1950    143/195    400    7,3    3,9    102
E 350 d    2987    190/258    620    5,9    5,1    133
E 350 e    1991    205/279    600    6,2    2,1    49

Toate motoarele noii Clase E sunt echipate cu funcția ECO start/stop. Motoarele pe benzină îndeplinesc normele de emisii EURO 6, în timp ce noul motor diesel cu patru cilindri OM 654 este deja configurat pentru a se încadra în viitoarele standarde RDE.
Cutie de viteză automată în nouă trept
e

Toate modelele disponibile în momentul lansării sunt echipate cu noua transmisie automată cu nouă trepte 9G-TRONIC. Acest lucru facilitează schimbarea rapidă și  insesizabilă a vitezelor și permite turații reduse ale motorului, fapt care are un efect benefic asupra creșterii eficienței și reducerii nivelelor de zgomot.
Suspensia – confort sportiv

Suspensia noii Clase E oferă agilitate, asigurând atât o plăcere sporită de condus pe drumuri cu serpentine, cât și cel mai ridicat nivel de confort din acest segment. Limuzina este dotată standard cu suspensie din oțel. Sunt disponibile trei suspensii de tip DIRECT CONTROL echipate cu un sistem de amortizare selectiv:
•    Suspensie confort
•    Suspensie Avantgarde coborâtă cu15 milimetri și caracteristică sportivă
•    Suspensie sportivă cu sistem de amortizare adaptabil, coborâtă cu 15 milimetri, ce înlocuiește suspensia sport clasică

Următoarea generație de sisteme de asistență la condus
Conceptul Mercedes-Benz Intelligent Drive ridică siguranța, confortul și asistența oferite șoferului la noi niveluri.
Active Brake Assist, inclus ca dotare standard, avertizează șoferul asupra situațiilor de accident iminente, asigură asistență optimă în cazul frânării de urgență și, dacă este necesar, activează automat frânarea. Pe lângă identificarea autovehiculelor care se deplasează încet, opresc sau staționează, sistemul poate identifica pietonii care traversează prin fața autovehiculului.
Incluse de asemenea ca dotări standard sunt și funcțiile ATTENTION ASSIST cu sensibilitate reglabilă, ce avertizează șoferul în caz de neatenție sau somnolență, și CROSSWIND ASSIST, ce ajută șoferul în cazul unor curenți laterali puternici, menținând astfel stabilitatea mașinii.
Principalele caracteristici ale pachetului Driver Assistance, ce fac din Clasa E cea mai inteligentă limuzină din clasa sa, includ:
•    DRIVE PILOT: sistemul reprezintă pasul următor făcut de Mercedes-Benz către condusul autonom. Sistemul Distance Pilot DISTRONIC, activat pe autostradă și drumuri de țară, poate să mențină atât distanța corectă față de autovehiculele din față, cât și să le urmărească cu o viteză de până la 210 km/h. O altă caracterstică care vine în ajutorul șoferului este funcția extinsă de repornire, ce permite startul automat de pe loc al autovehiculului în până la 30 de secunde de la oprirea inițiată de sistemul Distance Pilot DISTRONIC pe autostrăzi sau drumuri similare.
DRIVE PILOT include pentru prima dată un sistem de asistență pentru schimbarea benzilor. Acest sistem de asistență tip radar și cameră ajută șoferul să schimbe benzile în cazul drumurilor cu mai multe benzi și poate conduce autovehiculul pe banda selectată de șofer – de exemplu, în depășiri. Odată ce șoferul a indicat că dorește să vireze timp de cel puțin două secunde, sistemul de asistență pentru schimbarea benzilor va iniția manevra dacă detectează că banda nu este ocupată.
•    Active Brake Assist cu funcția de asistență în trafic: comparativ cu versiunea standard, acest sistem are limitări mai largi de viteză în ceea ce privește autovehiculele și pietonii. Mai mult, poate detecta traficul în intersecții, iar dacă șoferul nu reacționează, activează frânarea în mod automat.
•    Evasive Steering Assist: când șoferul recurge la o manevră evazivă, intenționată sau instinctivă, într-o situație periculoasă, această funcție îi poate oferi asistență prin adaptarea gradului de asistare a servodirecției calculat cu precizie pentru a sprijini mișcarea volanului.
•    Sisteme de asistență avansate: Sistemele de asistență inteligente din noul pachet Driver Assistance includ, de asemenea, tehnologii verificate și dezvoltate din punct de vedere al modului de funcționare și al senzorilor folosiți. Active Lane Keeping Assist poate opri șoferul să schimbe neintenționat banda, în timp ce Active Blind Spot Assist poate acum avertiza șoferul cu privire la riscul de coliziune laterală în traficul urban obișnuit, la viteze mici și, la fel ca înainte, poate interveni corectiv în ultimul moment, pentru a preveni o coliziune la viteze de peste 30 km/h. PRE-SAFE® PLUS poate proteja împotriva coliziunilor din trafic care survin din spatele autovehiculului.
În plus, noua gamă de opțiuni disponibile la noua Clasă E include:
•    PRE-SAFE® impulse side: Acest sistem face parte din pachetul de asistență Plus. În cazul în care este detectată o coliziune laterală iminentă, șoferul sau pasagerul din față sunt mișcați în afara zonei de pericol, în lateral, ca măsură de precauție.
•    PRE-SAFE® Sound: Acest sistem, inspirat de reflexul stapedial al urechii interne, emite un scurt semnal de interferență prin sistemul de sonorizare al autovehiculului, atunci când este detectat riscul unei coliziuni, pregătind pasagerii pentru sunetul accidentului.
•    Farurile de înaltă rezoluție MULTIBEAM LED, fiecare cu 84 de LED-uri de înaltă performanță, controlate individual, luminează automat carosabilul distribuind lumina foarte puternică în mod precis și controlat, fără a-i deranja pe ceilalți participanți la trafic. Sistemul include, în premieră mondială, o funcție de lumină activă implementată pur electronic.
Telefonie Multifuncțională – conectată în mod ideal, fără cabluri la vedere
O generație de infotainment cu totul nouă își face apariția în modelul Clasa E echipat cu COMAND Online. Unele dintre principalele sale carateristici, pe lângă ecranul de afișare dublu, includ butoanele cu tehnologie touch, Touch Control, amplasate pe volan și un design nou, inteligent al Telefoniei Multifuncționale. Acesta permite telefoanelor mobile să fie conectate la antena exterioară a autovehiculului, fără să fie nevoie de cabluri sau de suport de telefon.
 

Urmărește ProSport.ro pe Google News
Știri despre
Pe aceeași temă
EXCLUSIV | Adrian Mititelu și-a pulverizat copilul aflat pe patul de spital: „E un escroc! A luat bani de la toată lumea”
EXCLUSIV | Adrian Mititelu și-a pulverizat copilul aflat pe patul de spital: „E un escroc! A luat bani de la…
Luptătorul suspendat pe viață pentru gestul golănesc pe care l-a făcut către fata din ring a rupt tăcerea! Mai rău a făcut
Luptătorul suspendat pe viață pentru gestul golănesc pe care l-a făcut către fata din ring a rupt tăcerea! Mai rău…
Te trec fiori! Ce au găsit polițiștii în locuința și în mașina individului care a luat-o pe Ana-Maria, tânăra gravidă în 6 luni, la ocazie?: „Doamne ferește! Cine știe câte victime sunt”
Te trec fiori! Ce au găsit polițiștii în locuința și în mașina individului care a luat-o pe Ana-Maria, tânăra gravidă…
„Foarte bun!” Portar pentru naționala României: „El va fi opțiunea la EURO”
„Foarte bun!” Portar pentru naționala României: „El va fi opțiunea la EURO”
Medicii din Iași, ȘOCAȚI de ce au găsit în ochiul unui băiat de 14 ani! Trăia cu ea de 5 ani și îi făcea viața un calvar
Medicii din Iași, ȘOCAȚI de ce au găsit în ochiul unui băiat de 14 ani! Trăia cu ea de 5…
Simona Halep iubeşte din nou. S-a retras de la turnee şi a postat imaginile romantice. Cine este alesul?
Simona Halep iubeşte din nou. S-a retras de la turnee şi a postat imaginile romantice. Cine este alesul?
BANCUL ZILEI. Bula îsi întreabă dirigintele: - Dom’ profesor, care e diferența dintre bărbați și femei?
BANCUL ZILEI. Bula îsi întreabă dirigintele: - Dom’ profesor, care e diferența dintre bărbați și femei?
Tradiţii, obiceiuri şi superstiţii de Sfântul Gheorghe. Ce să faci astăzi, în ziua Purtătorului de Biruinţă, ca să ai noroc tot anul
Tradiţii, obiceiuri şi superstiţii de Sfântul Gheorghe. Ce să faci astăzi, în ziua Purtătorului de Biruinţă, ca să ai noroc…
ANUL în care Pământul NU a avut VARĂ! Cum a fost posibil?
ANUL în care Pământul NU a avut VARĂ! Cum a fost posibil?
Spaima litoralului i-a salvat viaţa lui Adrian Mititelu Jr. Dezvăluiri incredibile, din spital, ale Prinţişorului Craiovei
Spaima litoralului i-a salvat viaţa lui Adrian Mititelu Jr. Dezvăluiri incredibile, din spital, ale Prinţişorului Craiovei
“BEACH, PLEASE!” a sărit în aer! E “Highest in the room”! 2.500.000 €, pentru primul concert al lui Travis Scott în România
“BEACH, PLEASE!” a sărit în aer! E “Highest in the room”! 2.500.000 €, pentru primul concert al lui Travis Scott…
TRAGEDIE. A murit o legendă a fotbalului din România: Nu îl vom uita niciodată
TRAGEDIE. A murit o legendă a fotbalului din România: Nu îl vom uita niciodată
Turistă sfârtecată de urs pe Transfăgărășan! Scosese mâna pe geam ca să...
Turistă sfârtecată de urs pe Transfăgărășan! Scosese mâna pe geam ca să...
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi…
AI-urile, capabile să discute între ele sau chiar să se joace - VIDEO
AI-urile, capabile să discute între ele sau chiar să se joace - VIDEO
Halep, încăpățânarea costă: cum plătește Simona prețul după ce l-a ignorat pe Ion Țiriac
Halep, încăpățânarea costă: cum plătește Simona prețul după ce l-a ignorat pe Ion Țiriac
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
Mașini vândute în România? 99Vehicles: „Undeva e o problemă, o fraudă, o vrăjeală”
Mașini vândute în România? 99Vehicles: „Undeva e o problemă, o fraudă, o vrăjeală”
Ce a putut să pună Regina Întunericului în farfuria Iuliei, atunci când ea nu era atentă: „Am făcut-o să o ajut!”. Camerele de filmat au surprins întregul moment
Ce a putut să pună Regina Întunericului în farfuria Iuliei, atunci când ea nu era atentă: „Am făcut-o să o…